ضبط حرکات ماوس توسط Advanced Key And Mouse Recorder 2.2.0.4425
نوشته شده توسط :

 

این برنامه با تکیه بر حافظه اصلی دستگاه در صورت فعال بودن به ضبط حرکات و فعالیت های انجام شده توسط کاربر با دستگاه های جانبی موس و کیبورد می پردازد.این برنامه با تمامی محیط های کاربردی و بازیها و قسمت های مختلف سیستم عامل هماهنگ بوده و به ضبط فعالیت ها و کلیک های انجام شده و همچنین ذخیره سازی کلیدهای فشرده گردیده می پردازد. این برنامه برای ذخیره نمودن فایل های خروجی خود نیازمند فضای خالی کافی بر روی دیسک می باشد و قادر است نقاط کلیک گردیده را نیز بطور دقیق بر حسب بردار های y ,x بر روی مانیتور بطور دقیق ذخیره و نمایش دهد.

جستجوی پیشرفته کلید و ماوس ضبط ابزاری است که سوابق فعالیت های ماوس و صفحه کلید و نقش آنها را به زمانی که برای انجام وظایف خودکار تکراری مورد نیاز است.
جستجوی پیشرفته کلید و ماوس ضبط ماکرو بازگشت به مطلب نسخه از کارشناس است. این برای انجام وظایف خودکار تکراری برای ضبط و پخش صفحه کلید و ماوس فعالیت های طراحی شده است.

شما ممکن است استفاده از آن برای ضبط و ذخیره حرکات ماوس ، کلیک ماوس و صفحه کلید keystrokes و در هر برنامه ، از جمله بازی ، نرم افزار نقاشی ، واژه پرداز و غیره. هنگامی که شما به آن نیاز دارید ، شما می توانید پخش ضبط فعالیت های زمان پس از زمان.

با زمانبندی شدیدا یکپارچه ، کلیه فعالیت های ضبط شده خود را بازخوانی می تواند در یک زمان خاص و یا زمانی که برخی از رویداد رخ می دهد ، از قبیل دیسک فضای رایگان کم است ، راننده قابل جابجایی است وارد شده اند. هر دو راه به شما توانایی انجام این کارها بدون سرنشین.
در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی "جستجوی پیشرفته کلید و ماوس ضبط" :

راحتی استفاده :
· جستجوی پیشرفته کلید و ماوس ضبط بصری است و برای استفاده از نسیم. دکمه های ابزار برای تمام توابع استفاده می شود به خاطر آن است مفید و روشن به اکثر کاربران. trainning اولیه و هم جهت گیری کاهش می یابد ، به کاربران اجازه می دهد در تولید نتایج به جای یادگیری چگونگی استفاده از تمرکز می کنند. بدون مهارت های برنامه نویسی مورد نیاز است!

زمانبند :
· هر مدیریت کلان می تواند برنامه ریزی شده به بازی برگشت ، شما می توانید برنامه کلان به اجرا در زمان خاص است که راحت ترین برای شما ، می تواند فرکانس دقیقهای ، روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، و یا در زمان خاص.

دنبال خواهد داشت :
· با ضبط خدمات ، هر مدیریت کلان می تواند باعث شود. این معنی است که هر کلان باعث خواهد شد راه اندازی می شود زمانی که برخی از وقایع رخ می دهد ، از قبیل دیسک فضای رایگان کم است ، راننده قابل جابجایی است حذف شده و خیلی بیشتر.

کلید جدید :
· هر مدیریت کلان را می توان به کلید های داغ ، وقتی دنباله کلید فشار داده شده است ، جستجوی پیشرفته کلید و ماوس ضبط خواهد ماکرو راه اندازی شده. گاهی اوقات آن را راحت ترین راه برای تکمیل یک کار است.

TemporaryMacro :
· در جستجوی پیشرفته کلید و ماوس ضبط ، ماکروها را دو گونه است ، به نام ماکروها و TemporaryMacro. ماکروها نام شما را قادر می سازد به نام ، توصیف ، و اضافه کردن یک کلمه عبور برای محافظت از اقدامات شما سابقه بوده است. نام ماکرو را می توان برنامه ریزی و انجام شده باشد. TemporaryMacro شما را قادر به سرعت گرفتن ماوس خود را ورودی صفحه کلید و بدون نیاز به نام کلان ، ارائه توضیحات برای ایجاد آن بنویسید.

رمز عبور حفاظت شده :
· شما قادر به اضافه کردن یک کلمه عبور خود را یک ماکرو به نام. این باید به شما کمک کند برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به کلان خود را به عنوان رمز عبور نیاز خواهد بود برای باز کردن ماکرو.

محدوده پرس و ضبط :
· در مجموع ، ضبط یک ماکرو را ضبط (ضبط) تمام اقدامات ماوس و keystrokes ، اما در مواردی ، شاید شما می خواهم برای ضبط یا keystrokes و یا اقدامات موس ، ما شما را به گزینه های برای انجام چنین کاری در جستجوی پیشرفته کلید و ماوس ضبط.

رابط جعلی :
· کاربران مختلف -- تنظیمات مختلف. به همین دلیل ، ماکرو کارشناس ارائه می دهد ، ویژگی ای که شما اجازه می دهد برای تنظیم رنگ و اشباع از ظاهر خود را به نفع خود جای دهد.

سیستم مورد نیاز مورد نیاز :

· پنتیوم 150Mhz یا بالاتر
رم · 32MB
· 16bits مانیتور رنگی و 800 * 600


امکانات اضافه شده در این نسخه :
· اضافه شدن قابلیت "جستجوی..." به سردبیر ماکرو.
· اضافه شدن قابلیت "انتخاب بازی" را به ماکرو ویرایشگر.
· اضافه به ویژگی ماکرو ویرایش گر "، در اینجا از بازی".

 

داتلود با لینک مستقیم

حجم:1.4 مگابایت

پسورد:www.d4u.loxblog.com




:: موضوعات مرتبط: امنیتی , هک و جاسوسی , کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: جاسوسی , هک , ماوس , موس , ماس , برنامه , ضبط , حرکات , نرم افزار , کنترل , پخش , Advanced , Key , And , Mouse , Recorder ,
:: بازدید از این مطلب : 1087
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: